از وبلاگ
مقالات

از کجا فوم بخرم ؟ + نمونه عکس و محصول

مدیرسایت ۲۸ خرداد ۹۹
دیدگاه ۰

از کجا فوم بخرم : فوم ها امروزه کاربردهای گوناگونی دارند و در کشاورزی، بسته بندی، ساختمان سازی و … مورد استفاده قرار می گیرند. هر کدام از این انواع ها ویژگی هایی دارند که متناسب با شرایط استفاده آن هستند. برخی از افراد نمی دانند که از کجا می توانند فوم بخرند. در این مطلب به معرفی یکی از شرکت های معتبر در زمینه فوم سازی و محصولات آن خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

 

از کجا فوم بخرم ؟

شرکت کی کی توسعه تجارت شرکتی پیشگام و انعطاف پذیر است که راهکارهایی متنوعی با استفاده از یونولیت بسته بندی و پلاستوفوم بسته بندی عرضه می کند. این شرکت برپایه نوآوری و خلاقیت بنا نهاده شده  و از سال ۱۳۸۴ با موفقیت به بازار ایران خدمات رسانی می کند.

در حال این مجموعه به واسطه ارتقاء و بروزرسانی امکانات و بکارگیری آخرین فناوری های موجود یکی از بزرگترین تولید کنندگان یونولیت بسته بندی و قالب عایق ماندگار بتن در خاورمیانه به شمار می رود. محصولات یونولیت بسته بندی در صنایع مختلف از ساختمان سازی ، مهندسی عمران و شناورسازی گرفته تا عایق های حرارتی ، طراحی معماری ، بسته بندی و کشاورزی کاربرد دارند. خواص استثنایی و جذب ضربه و کیفیت فوم یونولیت بسته بندی، پلی استایرن همراه با خاصیت کندسوزی، قیمت پایین ، عایق بودن خوب و شکل پذیری عالی در قالب آنرا به ماده مناسبی برای بسته بندی تبدیل نموده است. عوامل شرکت کی کی توسعه تجارت همواره سعی می کنند تا با تولید محصولات با کیفیت ممتاز و رقابتی و نیز با بکارگیری ماشین آلات روز اروپایی خدماتی شایسته به مشتریان و همکاران عرضه کنند. شما می توانید انواع فوم ها را از این شرکت معتبر تهیه کنید. به سوال “از کجا فوم بخرم ” پاسخ دادیم. در ادامه به معرفی محصولات شرکت کی کی توسعه تجارت خواهیم پرداخت.

 

از کجا فوم بخرم

از کجا فوم بخرم

 

پلاستوفوم بسته بندی اجاق گاز

این محصول شامل دو قطعه کف و رو به ابعاد بیرونی ۶۸۰×۹۵۰ و ابعاد داخلی ۶۰۰×۹۰۰ میلیمتر می باشد. همچنین این ست پلاستوفوم  بسته بندی اجاق گاز مبله فردار دارای چهارعدد پایه به طول ۷۳۰ میلیمتر  می باشد.

تمام مراحل طراحی و ساخت و تولید این محصول در شرکت کی کی توسعه تجارت انجام شده و توسط ماشین آلات تمام اتوماتیک شرکت kkeps تولید می شود.

در هر ضرب حدودا ۲ دقیقه ای یک ست کامل محصول پلاستوفوم بسته بندی، یونولیت بسته بندی اجاق گاز مبله تولید می گردد.

این محصول را می توانید با قیمت مناسب و کیفیت خوب از شرکت کی کی توسعه تجارت تهیه کنید.

 

فوم از کجا بخرم : تهیه پلاستوفوم برشی

پلاستوفوم برشی رنج مصرف بسیار وسیعی در صنایع مختلف دارد. از ساختمان سازی و راه سازی گرفته تا ایزولاسیون و دکوراسیون و کارهای هنری و تبلیغاتی. این قطعات از یک بلوک خام به ابعاد ۱×۱ به طول ۲ متر ، ۳ و یا بطول ۶ متری و توسط دستگاه برشی دستی و یا CNC تولید می شود و دانسیته مختلفی نیز دارند. دانستیه پلاستوفوم بر اساس کاربرد و وزن محصول مشخص می شود.

شرکت کی کی توسعه تجارت تولید کننده انواع یونولیت برشی بر اساس نیاز شما می باشد. ورق های تولید شده در شرکت کی کی توسعه تجارت kkeps  با ابعاد کاملا دقیق و با کیفیت بسیار بالا تولید می شود. ورق یونولیت فشرده با دانه بندی متنوع و دانسیته های مختلف قابل تولید می باشد.

 

یونولیت بسته بندی گوشه بلند

فوم پلاستوفوم بسته بندی گوشه بلند قطعه ای بسیار کاربردی و مشتری پسند است. این قطعه یکی از قطعات عمومی شرکت کی کی توسعه تجارت kkeps  بوده و جهت بسته بندی انواع محصولات حجیم و بزرگ با گوشه تیز کاربرد دارند.

از جمله موارد کاربرد این کالا در بسته بندی پکیج دیواری ، اسپیکرهای بلند ، رک شبکه و … می توان نام برد.

 

از کجا فوم بخرم

از کجا فوم بخرم

قالب ماندگار بتن :

خط تولید و ماشین آلات تولید قالب عایق ماندگار بتن icf شرکت کی کی توسعه تجارت تماما آلمانی و ساخت شرکت ارلن باخ آلمان و ام بی اس آلمان بوده و مدل سال ۲۰۱۲ می باشد.

لازم به ذکر است که ماشین تولید icf ساخت شرکت آلمانی ارلن باخ آخرین نسل و جدیدترین مدل این نوع دستگاهها بوده و بدلیل عدم استفاده از سیستم هیدرولیکی برایباز و بسته کردن قالب و استفاده از سیستم سروو موتور به آن ماشین الکتریکی گفته می شود که مصرف انرژی این نوع ماشیننسبت به ماشینهای چینی و آلمانی که از این قابلیت برخوردار نیستند ۹۵% پایین تر است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره خرید قالب بتن با شماره ۰۲۶۳۷۷۷۳۹۰۴   الی ۷ تماس بگیرید. پشتیبانی مستقیم : ۰۹۰۲۲۰۸۲۰۲۴

 

دیدگاه‌های کاربران

خواهشمندیم برای فرستادن دیدگاه، وارد حساب کاربری خود شوید.

مقالاتمرتبط