از وبلاگ
مقالات

خرید یونولیت در کرج + نمونه عکس + بهترین قیمت

مدیرسایت ۲۹ خرداد ۹۹
دیدگاه ۰

خرید یونولیت در کرج : یونولیت های مختلفی برای مصارف ساختمان سازی، کشاورزی، بسته بندی و … تولید می شود. اگر قصد خرید یونولیت در کرج را دارید، این مطلب را تا انتها بخوانید. ما به شما یک شرکت معتبر در این زمینه معرفی خواهیم کرد که می توانید محصولات مورد نظرتان را تهیه کنید.

 

شرکت تولید کننده یونولیت در کرج

شرکت کی کی توسعه تجارت به واسطه ارتقاء و بروزرسانی امکانات و بکارگیری آخرین فناوری های موجود یکی از بزرگترین تولید کنندگان یونولیت بسته بندی و قالب عایق ماندگار بتن در خاورمیانه به شمار می رود. محصولات یونولیت بسته بندی در صنایع مختلف از ساختمان سازی ، مهندسی عمران و شناورسازی گرفته تا عایق های حرارتی ، طراحی معماری ، بسته بندی و کشاورزی کاربرد دارند.

خواص استثنایی و جذب ضربه و کیفیت فوم یونولیت بسته بندی، پلی استایرن همراه با خاصیت کندسوزی، قیمت پایین ، عایق بودن خوب و شکل پذیری عالی در قالب آنرا به ماده مناسبی برای بسته بندی تبدیل نموده است. شما می توانید انواع محصولات یونولیتی را از طریق این شرکت در کرج تهیه کنید.

 

معرفی محصولات و نمونه عکس یونولیت

نمای یونولیتی : نمای یونولیتی در صنعت ساختمان سازی کاربردهای بسیار زیادی دارد. از جمله می توان به سقف کاذب، اکوستیک نمودن دیوارها و سقف، نمای یونولیتی با استفاده از المانهای برشی با روکش کوتینگ های مخصوص و نمای داخلی ساختمان مانند قاب اطراف لوستر و ابزارهای مختلف اشاره نمود. این یونولیت ها عایق رطوبت بوده و برای استفاده در مناطق مرطوب و شرجی مناسب است.

خرید یونولیت در کرج

خرید یونولیت در کرج

پلاستوفوم سقفی : پلاستوفوم سقفی تولید شده در شرکت کی کی توسعه تجارت ، مکمل قالب های عایق ماندگار ICF می باشد. این قالب ها دارای فوندوله بوده و نیز دارای سوراخ هایی جهت عبور تاسیسات از داخل آن ها می باشد. قالب های سقفی KKEPS  با دانسیته ۳۰ و مواد پلی استایرن انبساطی کندسوز تولید شده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.
ارتفاع قطعه سقفی ۲۰ سانتیمتر و عرض آن ۵۶ سانتیمتر و طول آن ۲۵ سانتیمتر می باشد که هر یک متر مربع بلوک سقفی kkeps شامل ۸ قطعه ۲۵ سانتیمتری است که توسط کام و زبونه های تعبیه شده روی قطعه در هم چفت می شوند. شما می توانید برای خرید یونولیت در کرج با این شرکت تماس بگیرید.

خرید یونولیت در کرج

خرید یونولیت در کرج

یخدان جعبه یونولیتی : جعبه یونولیتی پلاستوفومی جعبه ای از جنس پلاستوفوم یونولیت است که در ابعاد و اندازه مختلف و جداره با ضخامت های مختلف تولید می شود. یخدان ها برای حمل و نقل و نگهداری مواد غذایی صیفی جات سبزیجات محصولات پروتئینی گوشت مرغ ماهی میگو و سایر فرآورده های غذایی استفاده می شود. جعبه های یونولیتی با توجه به کارامدی و وزن سبک و خاصیت ضربه پذیری و عایق خوب و قیمت مناسب شانس خوبی برای استفاده در صنایع و زمینه های گوناگون دارند.

خرید یونولیت در کرج

خرید یونولیت در کرج

پلاستوفوم بسته بندی اجاق گاز : این محصول شامل دو قطعه کف و رو به ابعاد بیرونی ۶۸۰×۹۵۰ و ابعاد داخلی ۶۰۰×۹۰۰ میلیمتر می باشد. همچنین این ست پلاستوفوم  بسته بندی اجاق گاز مبله فردار دارای چهارعدد پایه به طول ۷۳۰ میلیمتر  می باشد. تمام مراحل طراحی و ساخت و تولید این محصول در شرکت کی کی توسعه تجارت انجام شده و توسط ماشین آلات تمام اتوماتیک شرکت kkeps تولید می شود. در هر ضرب حدودا ۲ دقیقه ای یک ست کامل محصول پلاستوفوم بسته بندی، یونولیت بسته بندی اجاق گاز مبله تولید می گردد.

 

 بهترین قیمت خرید یونولیت در کرج

در خرید هر نوع یونولیت در هر زمینه ای، مقرون به صرفه بودن یکی از دغدغه های مشتریان است. بسیاری از افراد به دنبال تهیه انواع یونولیت با بهترین قیمت برای کاربردهای مختلف هستند. شرکت کی کی توسعه تجارت kkeps با استفاده از تجربه خود در این زمینه اقدام به طراحی و بهینه سازی قیمت تولید جعبه های یونولیتی نموده است.

لذا از کلیه مصرف کنندگان انواع یونولیت ها دعوت می شود تا جهت مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس حاصل نمایند. ما بهترین گزینه ها را در صنعت پلاستوفوم برای شما به ارمغان می آوریم. کارشناسان و طراحان ما آماده طراحی و مدلسازی ایده های شما برای کالاها و مصارف مختلف شما هستند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره خرید یونولیت با شماره ۰۲۶۳۷۷۷۳۹۰۴   الی ۷ تماس بگیرید. پشتیبانی مستقیم : ۰۹۰۲۲۰۸۲۰۲۴

دیدگاه‌های کاربران

خواهشمندیم برای فرستادن دیدگاه، وارد حساب کاربری خود شوید.

مقالاتمرتبط