از وبلاگ
مقالات

خرید یونولیت بسته بندی در کرج

مدیر سایت ۱۹ مرداد ۹۹
دیدگاه ۰

یونولیت در انواع مختلف مانند یونولیت بسته بندی، ورقی، ساختمانی، قالبی و غیره در دسترس قرار دارد. امروزه به دلیل هزینه زیاد استفاده از یخچال های ماشینی استفاده از یونولین بسته بندی بسیار رایج شده است. در ادامه این مطلب از کی کی توسعه تجارت همراه ما باشید تا با نکاتی در باره ی خرید یونولیت بسته بندی در کرج آشنا شوید.

 

در چه مواقعی از یونولیت بسته بندی استفاده می شود؟!

این یونولیت بیشتر جهت محافظت و جلوگیری از ضربه و صدمه رسیدن به کالا از یونولیت و پلاستوفوم استفاده می شود. یونولیت بسته بندی معمولا شکل و حالت محصول تولید شده را میگیرد که با ساخت قالب آلومینیومی امکان پذیر است و اندازه بیرونی یونولیت قالبی به اندازه داخلی کارتن میشود.البته برای یونولیت بسته بندی می توان از ورق یونولیت و یا گرانول یونولیت نیز استفاده کرد .

خرید یونولیت بسته بندی در کرج یکی از بهترین راه های استفاده و ارتباط با شرکت ی کی توسعه تجارت است.

قالب یونولیت چیست ؟

برای قالب سازی و بسته بندی یونولیت ها نیاز به مدل سازی اولیه می باشد .

راه های مختلفی برای ساخت قالب یونو لیتی ایت اما بهتر است که شما قبل از سفارش محصول مورد نظر را برای تولید کننده بفرستید تا قالبی مناسب  زیبا و دریافت کنید.

 

مرتبط بخوانید : پشتی خلیجی عربی 

 

خرید یونولیت بسته بندی در کرج

خرید یونولیت بسته بندی در کرج

قالب یونولیت

یکی از دلایی که قالب یونولیتی بسیار محبوب شده این است که در وقت ، انرژی و پول بسیار مقرون به صرفه تر است . با خرید یونولیت بسته بندی در کرج از کاربرد های آن اسفده کنید.

ریخته گری نکته ای است که بعد از آماده شدن قالب یونولیتی بسیار اهمیت دارد و برای ادامه ی کار باید به آن توجه داشت ، تا حدود ابعاد نقشه و طراحی های اولیه نیاز به سخت کاری و رساندن ابعاد و اندازه ها به میزان در نظر گرفته شده می باشد ، که با ماشین آلات تراشکاری و صاف می شود .

پس از سخت کاری ، قالب یونولیت یا پلاستوفوم نوبت به مرحله ظریف کاری و نرم کاری قالب یونولیت و پلاستوفوم می رسد که بعد از این مرحله قالب آماده شده است و به مشتری تحویل داده می شود .

چرا یونولیت برای بسته بندی مناسب است ؟

به دلیل محافظت از محصولات در برابر ضربه و فشار در بیشتر صنایع میتوان از یونولیت بسته بندی استفاده کرد تا تضمین سلامت محصول تا زمان تحویل به مشتری باشد.

این شرکت توانایی تولید یونولیت بسته بندی در صنایع و کسب و کارهای مختلف از جمله لوازم یدکی خودرو، لوازم خانگی، آلات موسیقی، کندوی یونولیتی، یخدان یونولیتی، کلاه ایمنی، شناور تور ماهی گیری، گوشه های اجاق گاز، گوشه های ۲ سانتی و… را در ابعاد، فشردگی و حتی رنگ های متنوع را دارد.

خواص یونولیت برای بسته بندی

مقرون به صرفه بودن، سبک بودن و عایق بودن در برابر گرما و رطوبت یونولیت از مزیت های این جنس نسبت به کارتن، پلاستیک، فوم، چوب می باشد.

 

ویژگی های یونولیت بسته بندی به صورت کلی:

  •  استفاده از آن راحت و آسان است .
  •  قابل انعطاف است و به هر اندازه ای در می آید .
  •  در برابر آب نفوذ ناپذیر است .
  •  در برابر گرما مقاوم است و مانع از ذوب شدن اقلام بسته بندی شده می شود .
  •  در برابر آتش سوزی مقاومت بسیار بالایی دارد .
  •  به راحتی برش داده می شود .
  •  بسیار سبک و در عین حال مقاوم است .
  •  در رنگ های مختلف، موجود و قابل استفاده است .
  •  برای تولید در اندازه ها و حجم زیاد مناسب است .

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره خرید یونولیت بسته بندی در کرج با شماره ۰۲۶۳۷۷۷۳۹۰۴   الی ۷ تماس بگیرید. پشتیبانی مستقیم : ۰۹۰۲۲۰۸۲۰۲۴

دیدگاه‌های کاربران

خواهشمندیم برای فرستادن دیدگاه، وارد حساب کاربری خود شوید.

مقالاتمرتبط