محصولات
نام محصول

قیمت خرید فروش یخدان جعبه یونولیتی

قیمت خرید فروش یخدان جعبه یونولیتی

قیمت خرید فروش یخدان جعبه یونولیتی پلاستوفومی جعبه ای از جنس پلاستوفوم یونولیت است که در ابعاد و اندازه مختلف و جداره با ضخامت های مختلف تولید می شود. یخدان ها برای حمل و نقل و نگهداری مواد غذایی صیفی جات سبزیجات محصولات پروتئینی گوشت مرغ ماهی میگو و سایر فرآورده های غذایی استفاده می شود.

قیمت خرید فروش یخدان جعبه یونولیتی پلاستوفومی

ice box

همچنین از جعبه های یونولیتی برای نگهداری مواد غذایی در سردخانه ها استفاده می گردد که البته در کشور ما بخاطر اختلاف قیمتی که با جعبه های پلاستیکی دارد کمتر مورد استقبال قرار گرفته است.
به این جعبه ها که قیمت و کاربرد مختلفی دارد جایخی مسافرتی یونولیتی یخدان یونولیتی پلاستوفومی و … گفته می شود برای خرید جایخی یخدان یونولیتی فومی و یا کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

جعبه یونولیتی یا همان icf box یک محصول و مکان خیلی مناسب برای ذخیره نمودن صیفی جات و میوه جات و سبزی جات جهت نگهداری در سردخانه ها می باشد.

همچنین از این محصول می توان برای حمل و نقل مواد غذایی گرم و داغ (البته نه با تماس مستقیم با مواد غذایی) نگه داشتن آن تا محل سرو و تحویل غذا استفاده نمود.
در کل این جعبه های یونولیتی با توجه به کارامدی و وزن سبک و خاصیت ضربه پذیری و عایق خوب و (قیمت خرید فروش یخدان جعبه یونولیتی) قیمت مناسب بخت خوبی برای استفاده در صنایع و ضمینه های گوناگون دارند.

لیکن شرکت کی کی توسعه تجارت kkeps با استفاده از تجربه خود در این زمینه اقدام به طراحی و بهینه سازی قیمت تولید جعبه های یونولیتی نموده است.
لذا از کلیه مصرف کنندگان جعبه ها یخدان های یونولیتی پلاستوفومی دعوت می شود تا جهت مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس حاصل نمایند. ما بهترین گزینه ها را در صنعت پلاستوفوم برای شما به ارمغان می آوریم.
کارشناسان و طراحان ما آماده طراحی و مدلسازی ایده های شما برای کالاهای صادراتی شما هستند.

ice box

ice box